reklama

Stúj noho!

Včera bola bratislava zaprataná ľudmi ktorých vyhnalo pekné ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... počasie a viacero "akcií" pod zjednoteným názvom BRATISLAVSKÝ MAJÁLES. Neodolal som ani ja, hlavne keď som sa dozvedel ze tam bude aj jedna obľúbená kapelka.

Mohol by som tu písať o tom aká pekná atmosféra tam bola a ako sa mali všetci radi. Bohužiaľ to tak nebolo. po veľúspešnom pogu som sa vytrmácal von a zistil že všetci ostatný ma už čakajú. "Poď do terna," volajú ma. "Tutu Anďo má 18, kúpime si flašu". Neváhal som a išlo sa. Naneštasie sa mi pri Auparku postavil do cesty kus lešenia/konštrukcie/ostnatého stĺpu, sám neviem. Viem len že pri jeho zdolávaní, inak povedané ľahkovážnom prskakovaní som sa poriadne praštil do kolena. Ako moc som zistil asi po 15 krokoch keď na noha neposlúchla a zhodila ma na zem. Prví pohľad povedal všetko. Nad kolenom na mňa pozerala, kosť. A to nie hocijaká. ale bielo ružová moja vlastná. O 10 min. prišla sanitka. Potom bla bla bla bla bla bla a som doma. noha zašitá, zajtra na kontrolu. Chodiť nechodím. zatiaľ. Noha v jednom ohni a vyložená. Tak sa zmenil celkom pekný deň na 2 týždne istého ležania na gauči. A pri PC.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poučenie: daj prednosť silnejšiemu a nikdy nepi pokial si niesi istý ....

Jakub Strateny

Jakub Strateny

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek v obyčajnom meste v obyčajnom štáte.Len iný uhol pohladu. Zoznam autorových rubrík:  Všeobecne o životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu